З відкритих джерел нам стало відомо, що Insignia GSi отримає 2-літровий бензиновий турбодвигун на 260 к.с. та повнопривідне шасі з функцією під рулювання задніх коліс в разі необхідності швидкого проходження поворотів. Зовнішній вигляд новачка включатиме в себе додаткові сріблястого кольору вставки на передньому бампері, подвійні вихлопні труби та фірмові легко сплавні диски на 20 дюймів, обуті в низько профільну спортивну гуму Michelin Pilot Sport 4 S та світлодіодні фари головного світла.
Повертаючись до теми силового агрегату слід пам’ятати, що цей двигун видає 400 Нм крутного моменту, які через 8-ступеневу автоматичну коробку перемикання швидкостей потрапляють як на передню так і на задню вісь.
Доречи згодом виробник обіцяє представити дизельну версію Insignia з індексом GSd. Система повного приводу працює таким чином, що крутний момент від двигуна може потрапляти на кожне окреме колесо, при цьому збільшуючи тягове зусилля в повороті. Унікальність GSi полягає у заниженій на 10 мм підвіски та заміні стандартних гальмівних механізмів на професійне обладнання від Brembo.
В середині новачка панує спортивна атмосфера, яка досягається за рахунок унікальних за своєю формою сидінь, рульового колеса з пласким низом та різноманітних накладок та шильдиків GSi. Матеріали, використані в обробці салону Opel Insignia GSi виглядають досить солідно та якісно. Одразу відчувається, що виробник провів величезну роботу та зміг оформити інтер’єр не гірше ніж у головного конкурента Volkswagen Passat. Також, приємно здивувало багате оснащення моделі різноманітними функціями та опціями, за які зазвичай доводиться платити окремо.
Остаточні висновки щодо практичності цієї моделі ми зробимо вже після випробування машини на автошляхах України, де і з’ясується наскільки вдалим автомобілем є Opel Insignia GSi…